Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie
Oddział w Legionowie, ul. Siwińskiego 11/3
zatrudni pracownika na stanowisko INSPEKTOR
OPIS STANOWISKA:
- kompleksowa obsługa Klientów, w tym obsługa kasowo-dysponencka,
- sprzedaż produktów i usług bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku,
- pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z Klientem − kreowanie pozytywnego wizerunku Banku.
OCZEKIWANIA:
- wykształcenie średnie lub wyższe ( preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość) − biegła obsługa komputera (MS Office, Excel, aplikacje i systemy bankowe), − komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- zdolność analitycznego myślenia,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą w branży finansowej − dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w obszarze kredytów.
OFERUJEMY:
- dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjny system wynagradzania i pakiet socjalny,
- profesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje.
Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w Oddziale Banku w Legionowie, ul. Siwińskiego 11/3
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”
Dane osobowe podane w zgłoszeniu będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.