Ułatwienia dostępu
W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
|
DokumentyNasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
|
|
OddziałyW naszych oddziałach dostępne będą urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
|
|
PracownicyNasi pracownicy zostali przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami |
|
Bankowość elektroniczna i strona internetowaNasza bankowość elektroniczna i strona internetowowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
|
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.