
W Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność
|

|
Dokumenty
Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
- napisane prostym językiem
- dostosowane do poziomu zrozumiałości B2
- przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające
|
| |
|
|

|
Oddziały
W naszych oddziałach dostępne będą urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
- pętle indukcyjne
- lupy
- ramki do podpisów
|
| |
|
|

|
Pracownicy
Nasi pracownicy zostali przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami
|
| |
|
|

|
Bankowość elektroniczna i strona internetowa
Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
- zgodne z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)
- kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi
|
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.
Deklaracja dostępności

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o analizę mapy dostępności usług bankowości datalicznej dostępnych w naszym Banku.
Data sporządzenia delkaracji: 27 czerwca 2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 lipca 2025 r.
Załącznik nr 1 do Instrukcji rozpatrywania reklamacji, skarg i zgłoszeń w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie